Staňte se součástí našeho týmu
Hledáme posilu do administrativy
Koho hledáme
Pracovní náplní administrativního pracovníka / administrativní pracovnice cestovní kanceláře je zadávání smluv do systému, odbavování klientů, sjednávání pojištění, administrace voucherů, zajišťování autobusové dopravy, fakturace a příprava podkladů pro účetní. Součástí je rovněž osobní kontakt s klienty na pobočce a vyřizování hotovostních plateb.
Co požadujeme
Nezbytnou podmínkou je zkušenost s obdobnou administrativní činností v cestovní kanceláři. Výhodou je znalost rezervačního systému ZajW. Dále je pro nás důležitá schopnost vstřícné komunikace se zákazníky, trpělivost, preciznost, schopnost se rychle učit novým věcem a znalost programů Microsoft Office a Outlook.
Co nepožadujeme
Nepožadujeme znalost cizích jazyků. Do pracovní náplně nespadají cesty na zahraniční veletrhy a inspekční cesty, ani telefonický či mailový kontakt se zahraničními dodavateli.
Co nabízíme
Nabízíme pracovní místo v pracovním poměru s plným úvazkem v centru Brna, stmelený a vstřícný kolektiv, počáteční zaučení. Dále nabízíme možnost dovolené v Itálii za sníženou cenu i pro širší rodinu.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím rovnou svůj životopis s motivačním dopisem v českém jazyce na brno@azzurro.cz.