Pozadí

Jak platit

Platba a výše minimální zálohy

V okamžiku, kdy od našeho prodejce obdržíte e-mail s potvrzením rezervace Vaší dovolené, je potřeba do termínu rezervace uhradit zálohu za ubytování a za cestovní pojištění a autobusovou dopravu. Objednávka se stává závaznou až po obdržení zálohy. Konkrétní rozpis záloh najdete ve svém rezervačním e-mailu.

Objednáte do 65 dnů před začátkem dovolené

  • zaplatíte zálohu pouze 10 % z hodnoty objednávky (v případě ceny ubytování nižší než 30 000 Kč zaplatíte vždy zálohu 3 000 Kč)
  • druhou zálohu do 30 % z celkové ceny uhradíte do 65 dnů před termínem zájezdu/služby
  • třetí zálohu do 50 % z celkové ceny uhradíte do 50 dnů před termínem zájezdu/služby
  • zbytek, druhou půlku, doplatíte do 35 dní před nástupem

Objednáte od 65 do 51 dní před začátkem dovolené

  • zaplatíte zálohu 30 % z hodnoty objednávky
  • druhou zálohu do 50 % z celkové ceny uhradíte do 50 dnů před termínem zájezdu/služby
  • zbytek, druhou půlku, doplatíte do 35 dní před nástupem

Objednáte od 50 do 36 dní před začátkem dovolené

  • zaplatíte zálohu 50 % z hodnoty objednávk
  • zbytek, druhou půlku, doplatíte do 35 dní před nástupem

Objednáte méně než 35 dní před odjezdem

  • při objednávce zaplatíte 100 % hodnoty objednávky 

     

    Ujistěte se, že jste nezapomněli vyplnit objednávku, na jejíž formulář jste obdrželi odkaz v rezervačním e-mailu. Po doplacení do celé částky obdržíte cca týden před nástupem na pobyt ubytovací poukaz a pokyny na cestu.

    V případě objednání skupiny 20 nebo více účastníků

    • více jak 90 dnů před termínem činí výše zálohy 10 % celkové ceny zájezdu/služeb. Termín splatnosti druhé zálohy do výše 50 % z celkové ceny je maximálně 30 dnů od objednání a zároveň minimálně 90 dnů před termínem. Termín splatnosti doplatku do celkové ceny je 60 dní před termínem zájezdu/ služeb.
    • v rozmezí 90-60 dní před termínem činí výše zálohy 50 % celkové ceny zájezdu/služeb. Termín splatnosti doplatku do celkové ceny je 60 dní před termínem zájezdu/služeb.
    • méně než 60 dní před termínem zájezdu/služeb je objednavatel povinen uhradit celou částku při objednání.

    Výše zálohy se může měnit dle požadavků dodavatele.

    Při nákupu následujících služeb je třeba zaplatit celou částku ihned: všechny druhy pojištění, asistenční služby k vozidlu, letecká a trajektová doprava, organizované výlety a vstupné, jízdenky a lodní lístky na zahraniční hromadnou dopravu, pronájem vozidel, úhrady za taxislužby a transfery, výlety autobusem bez ubytování spojené s koupáním u moře, tzv. víkendové či jednodenní koupání, nebo s návštěvou zábavních parků či akvaparků nebo kulturních akcí, památek a dalších výletních cílů a další doplňkové služby. Ihned při objednání je třeba zaplatit celou částku také u nabídek označených jako "nevratná objednávka". U některých nabídek může být možnost slevy podmíněná vyšší zálohou. Objednavatel má možnost volby, zda akceptuje vyšší zálohu nebo objedná nabídku bez slevy. Vyšší záloha může být v těchto případech nevratná.

    Čísla účtů pro české klienty

    Pro platbu převodem nebo vkladem v Kč:
    Fio banka 2100199001 / 2010
    Raiffeisenbank 973789052 / 5500

    Čísla účtů pro zahraniční klienty

    Pro platbu převodem nebo vkladem v €:
    slovenský účet Tatrabanky 2625839577 / 1100 IBAN SK4911000000002625839577 SWIFT TATRSKBX
    český účet Raiffeisenbank 973789052 / 5500 IBAN CZ6955000000000973789052 SWIFT RZBCCZPP 

    Příjemce AZZURRO TOUR OPERATOR, adresa Starobrněnská 334/3, 602 00, Brno

    Kalkulace v eurech se vám zobrazí vždy po vyplnění objednávky na rezervované ubytování. 

    On-line platby

    On-line platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz. Platební brána umožňuje platby kartou i bankovním převodem či platebními tlačítky bank. Platební brána bude uvedena do provozu v průběhu podzimu 2025.

    Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
    Comgate, a.s.
    Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
    e-mail: platby-podpora@comgate.cz
    tel: +420 228 224 267

    Příspěvky od zaměstnavatele

    Pokud máte nárok na příspěvek od zaměstnavatele a potřebujete vystavit fakturu, stačí nás kontaktovat – fakturu vám dle vašich požadavků rádi připravíme. Faktura může být vystavena na celou částku za pobyt, dopravu a cestovní pojištění, nebo pouze na část ceny dle vašich potřeb.

    Doporučený postup úhrady
    Vzhledem ke krátkým rezervačním lhůtám ze strany italských dodavatelů doporučujeme, aby minimální zálohu uhradil přímo klient. Příspěvek od zaměstnavatele lze následně vyřídit v klidu a bez časového tlaku.

    Co potřebujeme k vystavení faktury

    • Fakturační údaje zaměstnavatele (název, adresa, IČO)
    • Fakturovanou částku
    • Text, který má faktura obsahovat

    V případě storna zájezdu

    • Stornopoplatky nelze odečíst z faktury
    • Faktura se v plné výši proplácí zpět zaměstnavateli
    • Klient je povinen stornopoplatky uhradit přímo v CK
    • Bez uhrazení stornopoplatků klientem nebude faktura proplacena zaměstnavateli

    Omezení při použití příspěvků
    Platby formou příspěvků od zaměstnavatele nelze:

    • Převádět na vouchery a dárkové poukazy
    • Uhradit vouchery či dárkovými poukazy

    Výjimka je možná pouze se souhlasem CK Azzurro, objednavatele, zaměstnavatele a v souladu s platnými právními předpisy.

    Časové omezení
    Příspěvky od zaměstnavatelů lze čerpat pouze na zájezdy/služby konané v roce, na který jsou určeny, s výjimkou případů, kdy s jiným termínem čerpání souhlasí všechny zúčastněné strany a neodporuje to platným právním předpisům.
     

    Využijte 100% úhradu poukázkami

    Všechny platby kartou za benefity, které naše firma nabízí, lze provést pohodlně online z domova.
    Není potřeba osobní návštěva – stačí nás kontaktovat telefonicky a mít po ruce:

    • platební kartu
    • mobilní telefon pro přijetí ověřovacího kódu


    Celou transakci vyřídíme rychle a bezpečně na dálku.
     

    Pluxee 

    • papírové poukázky (Flexi, Dárek)
    • online platba prostřednictvím Flexi KARTA
    • eVoucher (vygenerování kódu na webových stránkách společnosti)

    Edenred

    • papírové poukázky (Edenred Benefits Multi, Edenred Benefits Holiday a Edenred Compliments)
    • e-Ticket (vytvoření elektronického poukazu na webových stránkách společnosti)
    • PLATBA KARTOU EDENRED NENÍ MOŽNÁ

    Up - papírové poukázky

    • papírové poukázky (Cadhoc, Unišek+, Unišek+ FKSP, Šek dovolená)

    Benefit Plus

    • vytvoření objednávky na webových stránkách společnosti

    online platba kartou prostřednictvím autorizace
     

    Múza

    • Platba statickým QR kódem - naskenování kódu v aplikaci MúzaPay (zadání částky, potvrzení)
    • Platba poukazem - zakoupení benefitního poukazu v portálu MúzaMarket (lze zaslat elektronicky nebo vyřídit osobně)

    Benefity (Tučňák)

    • online platba prostřednictvím autorizace

     

                        Dovolenou si můžete dopřát i za poukázky Edenred                               

                                                                                                                                                 

                                                                            
                                            
                                   

        

    Pravidla pro uplatňování poukazů

    • Poukázky lze uplatnit až do 100 % ceny ubytování
    • Nelze je použít na dopravu, pojištění a další doplňkové služby
    • Při nákupu přes provizního prodejce lze uplatnit pouze do 80 % ceny ubytování

    Základní podmínky

    • Poukázky musí být vyčerpány v plné hodnotě a pouze do data platnosti uvedeného na poukázce
    • Poukázky nelze směnit za hotovost
    • Platbu poukázkami vždy uveďte do poznámky v objednávce nebo smlouvě o zájezdu
    • Nelze uplatnit u skupinových pobytů a zájezdů
       

    Způsob zaslání papírových poukazů
    Poukázky zasílejte jako cenné psaní na adresu:
    AZZURRO TOUR OPERATOR s.r.o.
    Starobrněnská 334/3
    602 00 Brno

    Důležité
    K poukázkám přiložte číslo vaší rezervace. Bez možnosti identifikace objednávky nebudou poukázky připsány mezi platby.
     

    Kombinace s jinými platbami
    Máte-li poukázky pouze na část zálohy, zbylou částku uhraďte podle standardních platebních pokynů.

    Storno podmínky
    Papírové poukázky

    • V případě storna zájezdu z vaší strany nelze vrátit uplatněné papírové poukázky ani jejich finanční hodnotu
    • Částka uhrazená poukázkami vždy propadá (i při změně termínu)

    Elektronické poukázky a online platby

    • Při stornu bude částka vrácena v plné výši na váš benefitní účet
    • Stornopoplatky musíte uhradit v CK
    • Bez uhrazení stornopoplatků nebudou benefity převedeny

    Vzory:

                      

       

                   

                                      

    Pokračováním v prohlížení souhlasíte s použitím nezbytných technických cookies. Dovolte nám také nastavit analytické cookies, které nám pomáhají anonymně měřit, jak se stránky používají. Tyto cookies se nastaví pouze po udělení souhlasu.

    Pro detailní informace navštivte stránku zásady cookies.