Platba a výše minimální zálohy
V okamžiku, kdy od našeho prodejce obdržíte e-mail s potvrzením rezervace Vaší dovolené, je potřeba do termínu rezervace uhradit zálohu za ubytování a za cestovní pojištění a autobusovou dopravu. Objednávka se stává závaznou až po obdržení zálohy. Konkrétní rozpis záloh najdete ve svém rezervačním e-mailu.
Objednáte do 65 dnů před začátkem dovolené
- zaplatíte zálohu pouze 10 % z hodnoty objednávky (v případě ceny ubytování nižší než 30 000 Kč zaplatíte vždy zálohu 3 000 Kč)
- druhou zálohu do 30 % z celkové ceny uhradíte do 65 dnů před termínem zájezdu/služby
- třetí zálohu do 50 % z celkové ceny uhradíte do 50 dnů před termínem zájezdu/služby
- zbytek, druhou půlku, doplatíte do 35 dní před nástupem
Objednáte od 65 do 51 dní před začátkem dovolené
- zaplatíte zálohu 30 % z hodnoty objednávky
- druhou zálohu do 50 % z celkové ceny uhradíte do 50 dnů před termínem zájezdu/služby
- zbytek, druhou půlku, doplatíte do 35 dní před nástupem
Objednáte od 50 do 36 dní před začátkem dovolené
- zaplatíte zálohu 50 % z hodnoty objednávk
- zbytek, druhou půlku, doplatíte do 35 dní před nástupem
Objednáte méně než 35 dní před odjezdem
- při objednávce zaplatíte 100 % hodnoty objednávky
Ujistěte se, že jste nezapomněli vyplnit objednávku, na jejíž formulář jste obdrželi odkaz v rezervačním e-mailu. Po doplacení do celé částky obdržíte cca týden před nástupem na pobyt ubytovací poukaz a pokyny na cestu.
V případě objednání skupiny 20 nebo více účastníků
- více jak 90 dnů před termínem činí výše zálohy 10 % celkové ceny zájezdu/služeb. Termín splatnosti druhé zálohy do výše 50 % z celkové ceny je maximálně 30 dnů od objednání a zároveň minimálně 90 dnů před termínem. Termín splatnosti doplatku do celkové ceny je 60 dní před termínem zájezdu/ služeb.
- v rozmezí 90-60 dní před termínem činí výše zálohy 50 % celkové ceny zájezdu/služeb. Termín splatnosti doplatku do celkové ceny je 60 dní před termínem zájezdu/služeb.
- méně než 60 dní před termínem zájezdu/služeb je objednavatel povinen uhradit celou částku při objednání.
Výše zálohy se může měnit dle požadavků dodavatele.
Při nákupu následujících služeb je třeba zaplatit celou částku ihned: všechny druhy pojištění, asistenční služby k vozidlu, letecká a trajektová doprava, organizované výlety a vstupné, jízdenky a lodní lístky na zahraniční hromadnou dopravu, pronájem vozidel, úhrady za taxislužby a transfery, výlety autobusem bez ubytování spojené s koupáním u moře, tzv. víkendové či jednodenní koupání, nebo s návštěvou zábavních parků či akvaparků nebo kulturních akcí, památek a dalších výletních cílů a další doplňkové služby. Ihned při objednání je třeba zaplatit celou částku také u nabídek označených jako "nevratná objednávka". U některých nabídek může být možnost slevy podmíněná vyšší zálohou. Objednavatel má možnost volby, zda akceptuje vyšší zálohu nebo objedná nabídku bez slevy. Vyšší záloha může být v těchto případech nevratná.
Čísla účtů pro české klienty
Pro platbu převodem nebo vkladem v Kč:
Fio banka 2100199001 / 2010
Raiffeisenbank 973789052 / 5500
Čísla účtů pro zahraniční klienty
Pro platbu převodem nebo vkladem v €:
slovenský účet Tatrabanky 2625839577 / 1100 IBAN SK4911000000002625839577 SWIFT TATRSKBX
český účet Raiffeisenbank 973789052 / 5500 IBAN CZ6955000000000973789052 SWIFT RZBCCZPP
Příjemce AZZURRO TOUR OPERATOR, adresa Starobrněnská 334/3, 602 00, Brno
Kalkulace v eurech se vám zobrazí vždy po vyplnění objednávky na rezervované ubytování.
On-line platby
On-line platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz. Platební brána umožňuje platby kartou i bankovním převodem či platebními tlačítky bank. Platební brána bude uvedena do provozu v průběhu podzimu 2025.
Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
e-mail: platby-podpora@comgate.cz
tel: +420 228 224 267
Příspěvky od zaměstnavatele
Pokud máte nárok na příspěvek od zaměstnavatele a potřebujete vystavit fakturu, stačí nás kontaktovat – fakturu vám dle vašich požadavků rádi připravíme. Faktura může být vystavena na celou částku za pobyt, dopravu a cestovní pojištění, nebo pouze na část ceny dle vašich potřeb.
Doporučený postup úhrady
Vzhledem ke krátkým rezervačním lhůtám ze strany italských dodavatelů doporučujeme, aby minimální zálohu uhradil přímo klient. Příspěvek od zaměstnavatele lze následně vyřídit v klidu a bez časového tlaku.
Co potřebujeme k vystavení faktury
- Fakturační údaje zaměstnavatele (název, adresa, IČO)
- Fakturovanou částku
- Text, který má faktura obsahovat
V případě storna zájezdu
- Stornopoplatky nelze odečíst z faktury
- Faktura se v plné výši proplácí zpět zaměstnavateli
- Klient je povinen stornopoplatky uhradit přímo v CK
- Bez uhrazení stornopoplatků klientem nebude faktura proplacena zaměstnavateli
Omezení při použití příspěvků
Platby formou příspěvků od zaměstnavatele nelze:
- Převádět na vouchery a dárkové poukazy
- Uhradit vouchery či dárkovými poukazy
Výjimka je možná pouze se souhlasem CK Azzurro, objednavatele, zaměstnavatele a v souladu s platnými právními předpisy.
Časové omezení
Příspěvky od zaměstnavatelů lze čerpat pouze na zájezdy/služby konané v roce, na který jsou určeny, s výjimkou případů, kdy s jiným termínem čerpání souhlasí všechny zúčastněné strany a neodporuje to platným právním předpisům.
Využijte 100% úhradu poukázkami
Všechny platby kartou za benefity, které naše firma nabízí, lze provést pohodlně online z domova.
Není potřeba osobní návštěva – stačí nás kontaktovat telefonicky a mít po ruce:
- platební kartu
- mobilní telefon pro přijetí ověřovacího kódu
Celou transakci vyřídíme rychle a bezpečně na dálku.
- papírové poukázky (Flexi, Dárek)
- online platba prostřednictvím Flexi KARTA
- eVoucher (vygenerování kódu na webových stránkách společnosti)
- papírové poukázky (Edenred Benefits Multi, Edenred Benefits Holiday a Edenred Compliments)
- e-Ticket (vytvoření elektronického poukazu na webových stránkách společnosti)
- PLATBA KARTOU EDENRED NENÍ MOŽNÁ
Up - papírové poukázky
- papírové poukázky (Cadhoc, Unišek+, Unišek+ FKSP, Šek dovolená)
- vytvoření objednávky na webových stránkách společnosti
online platba kartou prostřednictvím autorizace
- Platba statickým QR kódem - naskenování kódu v aplikaci MúzaPay (zadání částky, potvrzení)
- Platba poukazem - zakoupení benefitního poukazu v portálu MúzaMarket (lze zaslat elektronicky nebo vyřídit osobně)
Benefity (Tučňák)
online platba prostřednictvím autorizace
Pravidla pro uplatňování poukazů
- Poukázky lze uplatnit až do 100 % ceny ubytování
- Nelze je použít na dopravu, pojištění a další doplňkové služby
- Při nákupu přes provizního prodejce lze uplatnit pouze do 80 % ceny ubytování
Základní podmínky
- Poukázky musí být vyčerpány v plné hodnotě a pouze do data platnosti uvedeného na poukázce
- Poukázky nelze směnit za hotovost
- Platbu poukázkami vždy uveďte do poznámky v objednávce nebo smlouvě o zájezdu
- Nelze uplatnit u skupinových pobytů a zájezdů
Způsob zaslání papírových poukazů
Poukázky zasílejte jako cenné psaní na adresu:
AZZURRO TOUR OPERATOR s.r.o.
Starobrněnská 334/3
602 00 Brno
Důležité
K poukázkám přiložte číslo vaší rezervace. Bez možnosti identifikace objednávky nebudou poukázky připsány mezi platby.
Kombinace s jinými platbami
Máte-li poukázky pouze na část zálohy, zbylou částku uhraďte podle standardních platebních pokynů.
Storno podmínky
Papírové poukázky
- V případě storna zájezdu z vaší strany nelze vrátit uplatněné papírové poukázky ani jejich finanční hodnotu
- Částka uhrazená poukázkami vždy propadá (i při změně termínu)
Elektronické poukázky a online platby
- Při stornu bude částka vrácena v plné výši na váš benefitní účet
- Stornopoplatky musíte uhradit v CK
- Bez uhrazení stornopoplatků nebudou benefity převedeny
Vzory: